Na betaling factuur ophalen van goederen

sammetjuuh
Topic Starter

Na betaling factuur ophalen van goederen

#1 , 02 feb 2012 22:02

Geachte,

Ik heb een voertuig laten herspuiten bij een bepaald lokaal bedrijfje.
Hij maakte een offerte van totaal bedrag van offerte 1 van de 4. Na handtekening voor aanvaarding en betaling voorschot.
Echter was nergens de afwerkingsdatum vermeld wel een vervaldatum van de offerte.

Na het opvolgen van mijn werken en het nalatigheid van de afgesporken voorwaarden. Nodigde ik de eigenaar in kwestie uit voor een gesprek.
Waarin ik hem vroeg wat de levertermijn was. Dit was dus telaat volgens mijn planning. Waarmee ik het voertuig liet ophalen en naar een ander bedrijf bracht.
Hij wou de goederen die op offerte 1 stonden en nog in zijn bedrijf lagen niet verder afwerken.

Intussen door al die frustratie, deelde ik deze informatie met mijn vrienden op facebook. Mijn facebook is beveiligd waar enkel vrienden recht hebben om mijn statussen en fotos te bekijken. Na het eerder vermelde gesprek krag ik 2 meldingen van facebook waarin facebook vroeg of ik mijn wachtwoord wou wijzigen... Toch zeer vreemd. Hierna maakte hij ook nog valse profielen aan. Het 1e valse profiel had ik toegelaten omdat het niet naar was. Op deze manier kwam hij aan de bewijzen van mijn frustratie.

Na het ophalen van mijn voertuig duwde hij een aangepaste offerte in mijn handen, zonder handtekening nodig was. Ik was hiermee niet akkoord en stuurde hem een aangetekend schrijven waarmee ik hem op de hoogte bracht dat ik hier niet akkoord mee was en hem vroeg om de overige onderdelen af te werken tot een datum die ik hem aanstelde. Anders zou ik hem in gebreke stellen.

Na verder telefonisch contact vermelde hij dat hij in bezit was van de nodige bewijzen van facebook. En hij niet meer wilt verder werken aan mijn project.
En wij stelden voor dat hij zijn factuur maakte van de werkzaamheden.

Dat deed hij dus... Pas na betaling konnen de overige onderdelen worden opgehaald.

Na ontvangst van factuur... Werd er vermeld van 30% van factuurbedrag te betalen als winstbederving. Maar dat staat nergens vermeld in de overeenkomst...

Ook staan er onderdelen die gespoten moeten worden op de factuur die daar nooit zijn geweest...

Het bedrag is dus betaald omdat ik de onderdelen dringend nodig had en ze gebracht heb naar een andere spuiterij.

Maar vandaag krag ik een laatste onderdeel die hij nog zou leveren en normaal afgewerkt was... Wat blijkt nu achteraf... Het is niet afgewerkt...

Dit is de druppel voor mij!

Ik zou graag een deel van mijn geld terugzien.
Kan iemand mij helpen?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding