Halo,
op 7/11/11 heb ik via Groupon een bestelling gedaan twv €36.97. Vanaf 24/11/11 ging het 10 werkdagen duren voordat het product geleverd werd. Na verloop van de 10 werkdagen heb ik meerdere mails gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Telkens kreeg ik als antwoord dat het product onderweg was.
Op 12/1/12!!! heb ik nogmaals een mail gestuurd met de melding dat ik het product wil of mijn geld terug. Groupon heeft dan gereageerd door het verschuldigde bedrag om te zetten in wat zij noemen "kredits" die ik dan bij hen kan opgebruiken.
Is dit wettelijk? Het is niet mijn schuld dat ik 2 maanden aan het lijntje ben gehouden en uiteindelijk mijn product niet heb ontvangen. Ik ben echt niet van plan om nog iets op hun site te bestellen en opnieuw dezelfde problemen te hebben. Sindsdien reageren ze bij Groupon niet meer op mijn mails.
Alvast bedankt voor jullie inzicht!