.

snellemichiel
Topic Starter

.

#1 , 10 jan 2012 16:28

.
Laatst gewijzigd door snellemichiel op 30 aug 2013 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 10 jan 2012 17:10

ik vrees ervoor dat u zus geen enkele poot heeft om op te staan, wapens worden aangepast voor de "game balance" en dat zal daar ook wel ergens in hun algemene voorwaarden staan

1 wapen maakt het spel niet

bartvdv

#3 , 10 jan 2012 17:18

Onder punt 15 staat dat EA zich het recht voorbehoud wijzigingen door te voeren...

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 jan 2012 09:17

Onder punt 15 staat dat EA zich het recht voorbehoud wijzigingen door te voeren...
Zonder de voorwaarden te lezen, had ik wel al verwacht dat er zoiets zou in staan. Niet veel aan te doen dus. "Echt" geld uitgeven aan dergelijke "Virtuele" zaken, is niet meteen iets wat ik zou doen, eigenlijk...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Sirius_Legal
Contacteer: Website

#5 , 11 jan 2012 10:01

Altijd eerst de algemene voorwaarden lezen voor je aankopen doet, ook als het om "virtuele goederen" gaat.

In principe moet je die algemene voorwaarden ook gezien en expliciet aanvaard hebben als consument (aangevinkt voor akkoord). Als dat niet het geval is, heb je in theorie misschien wel een poot(je) om op te staan, maar dan nog zal je in praktijk moeten opboksen tegen "het spel".

Maar misschien volstaat een vriendelijk mailtje aan EA wel om compensatie te krijgen...

Mvg,

Sirius Legal
"It's not what you look at that matters, it's what you see" (Henri D. Thoreau)

snellemichiel
Topic Starter

#6 , 11 jan 2012 14:47

.

Terug naar “Consumenten Koop”