Ondergoed is ouderwets, maar betekent gewoon....... kleding. "We gaan naar de kerk nu, trek je beste goed aan". Dit gaat niet om onderkleding.Een gebruikelijk synoniem van onderkleding is ondergoed.
wij hebben hetzelfde tegengekomen in een bekende zwangerschaps/babywinkel en toen heeft m'n vriendin wel degelijk de korting gekregen, weliswaar pas achteraf via de boekhouding na een klachtenformulier op hun website in te vullen.1 + 1 gratis
op alle kleding en nachtkleding voor dames
bovenstaande reclamebord hangt in een supermarkt in een gang voor vrouwenkleding
koop 2x beha + 2x slip die zich in die gang bevinden
aan de kassa wordt de promotie niet afgetrokken de verantwoordelijke zegt dat ik het niet goed lees en beha en slip niet onder alle kleding valt
lees ik het nu echt verkeerd of heb ik recht op 2x een gratis tweede (kleding)stuk
heb foto getrokken met gsm van het reclamebord en ga morgen klacht neerleggen bij economische inspectie , mijne inziens is het minstens aangekondigde promotie tijdens de sperperiode
geld mijn gsm foto als voldoende bewijs voor een eventueel geding voor het vredegerecht (+ kledingstukken en kastiket)