Tv toestel toonzaalmodel verkocht

Dirkske
Topic Starter

Tv toestel toonzaalmodel verkocht

#1 , 17 dec 2011 19:12

Hallo !

Heb mij verleden week een nieuw Tv toestel aangeschaft .
Wegens verbouwingen die nog niet klaar waren gewacht tot eergisteren om het toestel uit de doos te halen .
Het is echt niet normaal hoe vuil het Tv scherm zelf wel is , vuil en vettig .
Ik heb het Tv scherm met een speciale cleaner van het merk zelf proberen te reinigen en krijg het niet proper .
Ik heb dan ook sterk de indruk dat het al een gebruikt ( eventueel toonzaalmodel ) toestel is dat men mij heeft verkocht .

Omdat ik zelf dacht dat ikzelf misschien overdreff in mijn bevindingen er enkel andere personen bijgehaald om te oordelen .
Deze gaven dezelfde bevindingen gaven opmerkingen of het een tweedehandstoestel was en dat dat niet normaal was , zo vies dat dat scherm was .

Ik heb de winkel al een mail verzonden daarnet en heb de fabrikant al opgebeld die een technieker zal laten langskomen .

Welke rechten heb ik als koper naar de verkoper of fabrikant toe ?

Kan ik hiervoor een ander toestel eisen bij de fabrikant ?
Mij maak je niet wijs dat een nieuw toestel in zo'n staat geleverd word , en zeker niet van deze fabrikant die bekend staat om uistekende service .

Groeten .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 17 dec 2011 20:00

Kijk eens in de instellingen hoeveel uren die tv al aan is geweest
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Dirkske
Topic Starter

#3 , 17 dec 2011 21:16

Kom dit nu net ook te weten dat dit zou kunnen .

Echter weet ik niet hoe dit moet .

Maar zal hier in de buurt eens gaan informeren , hier woont een TV technieker .

En wat indien blijkt dat dit geen toonzaalmodel is maar dan toch nog die vettigheid erop hangt , kan zelfs zijn dat het aan de innekant van het scherm hangt ?

Reclame

Turaki

#4 , 17 dec 2011 22:02

Garantie inroepen: u heeft een gebrekkig toestel gekregen.

Terug naar “Consumenten Koop”