me, myself and I ....... pod

ganapathi tantra
Topic Starter

me, myself and I ....... pod

#1 , 14 dec 2011 20:34

consumentenkoop ? dus ook vragen over ? tuurlijk :D :twisted:

maw hoe krijg ik nou wat meer lawaai uit mijn ipod en vooral kan ik dat ergens legaal ?
Ik heb begrepen dat Apple dit zelf instelt en het zomaar wijzigen door de boel te kraken is misschien nefast zonder tegenwoord
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 14 dec 2011 20:42

er bestaan diverse shuttles met boxen waar je je ipod in kan plaatsen...

:-)

voor het aanpassen van de software dien je eerst al op het type en generatie van het dingetje te gaan kijken... een google op "how to adjust the sound on my ipod tralala " kan je dan wonderen opleveren.

ganapathi tantra
Topic Starter

#3 , 14 dec 2011 21:06

vooreerst mijn dank maar ook mijn excuses want ik bedoelde eigenlijk hoe ik meer lawaai uit mijn ipod kon krijgen via mijn koptelefoon.
Ik stoor niet graag mijn omgeving met de herrie waar ik naar luister. Kan ik dus meer lawaai bekomen via mij earplugs door mijn ipod te
wijzigen of is een wijziging van de koptelefoon zelf een oplossing. Nu ik wil wel niet 2 van die zeeschelpen waar je snotters van vandaag ziet
mee rondlopen. Kvind dat ze er een beetje gek uitzien. Beeke zoals Willempie va Andre van Duin
Maar ik ga alvast eens googlen

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 14 dec 2011 21:38

Moet de geluidssterkte niet beperkt zijn in dbA?
Anders op de werkvloer problemen met arbeidsveiligheid?

ganapathi tantra
Topic Starter

#5 , 14 dec 2011 21:57

Franciscus, Apple is een Amerikaans bedrijf en als gevolg daarvan zullen ze wel een heilige schrik hebben voor de Amerikaanse administratie die nog grotere regelteven zijn dan europas en als gevolg daarvan zullen zeook een heilige schrik hebben voor schadeclaims. waarschijnlijk niet voor de ernst van de claims wel wel door de geldbedragen die rond dergelijke claims draaien zeker in Amerika.

Maar in mijn geval ? t Zijn mijn oren en arbeidsregelement komt hier niet om de hoek kijken. Trouwens ik zie het gebruik van een ipod en regels op de werkvloer niet direct verenigbaar. Zelf vind ik het een dubbeltje op zijn kant. Ben je wel volledig bij je werk als je met zo'n ding in je oren zit ? Een kraanbestuurder op een werf moet zich al zeer goed concentreren op de instructies die hij krijgt. Laat staan dat hij ook nog met earplugs zit. en als je dat dan toch toelaat op de werkvloer hoe luid mag hij dan staan ? En als er teveel decibels worden geproduceerd stoort dat uw collega's ja dan neen en
als er dan schad eis aan het oor wie zijn schuld is dat dan ? etc etc etc. Maar we wijken terug af.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 14 dec 2011 22:01

8_)

Terug naar “Consumenten Koop”