facebook Wedstrijd

joelle1978
Topic Starter

facebook Wedstrijd

#1 , 06 dec 2011 14:30

Ik heb deelgenomen aan een stemwedstrijd op facebook, de persoon die de meeste vind ik leukjes had bij zijn reactie kon 2 parfums winnen.

De wedstrijd eindigde op 05/12/2011 om 21u, toen had ik 136 stemmen en de persoon op de 2e plaats 114.
Toch hebben ze de persoon op plaats 2 aangeduid als winnaar :x

Ik heb niks ontvangen, geen mailtje, geen privebericht, niets van uitleg waarom ik niet de winnaar ben. Op mails die ik stuurde reageren ze niet.
Eigenlijk kunnen ze me op geen enkele manier diskwalificeren daar er geen wedstrijdreglement was, enkel 1 regel: de meeste stemmen wint.

WINACTIE: Geen geld (meer) voor een Sinterklaascadeau, maar wil je toch iemand verassen met een lekker luchtje? Tag hem of haar in een reactie hieronder en vertel waarom juist deze vriend of vriendin een leuk cadeautje verdient. De reactie met de meeste likes op Sinterklaasdag wint 2 gratis parfums, voor allebei 1!

http://www.facebook.com/#!/ParfumKnallers.nl?sk=wall" onclick="window.open(this.href);return false;

Welke stappen kan ik nu verder ondernemen om mijn prijs op te eisen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sonshine

#2 , 21 jan 2012 01:12

Ik heb het ook gehad via fb maar wedstrijd van Y, X aantal mensen de "like" klikten zouden aankoopbon ontvangen bij loting van de onschuldige hand. De aktie was geen succes en en slechts enkele mensen schreven zich in waarvan 4 er in mijn huis bevinden (nergens stond dat het niet kon en mocht), resultaat was dat niemand wat kreeg en de wedstrijd als "nooit bestaan" werd afgedaan .... want er waren meer prijzen beloofd dan "likes" gekomen. Contact genomen en naar verklaring gevraagd, reactie = geen.

Trendwalk

#3 , 15 apr 2012 17:53

Beste Sonshine
even een reactie op vorig bericht.
Deze facebook wedstrijd is inderdaad doorgegaan en was op zich een succes. Er werden 10 waardebonnen beloofd en hiervan zijn de winnaars bekend gemaakt op de facebookpagina. Deze zijn geloot uit de 'likes' die we kregen (een 200-tal). Enkele winnaars zijn momenteel hun waardebon nog niet komen ophalen. Als u (en uw familie) gewonnen hebben, gelieve dan contact op te nemen op volgend email adres, info@trendwalk.be Het is moeilijk om na te gaan of u contact opgenomen hebt, maar we kunnen bevestigen dat alle emails en vragen altijd beantwoord worden, dit om een goede klantenservice na te streven.

Met vriendelijke groeten
Jill Claeys
Trendwalk Casual Brand Store
info@trendwalk.be

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”