Hallo,
Wij hebben eind augustus een eetkamer besteld.
19 oktober is de eetkamer geleverd, maar er ontbrak een stuk kast en het frame van een stoel (metaal)
was beschadigd. Bijgevolg zitten we al bijna 2 maanden met een kast zonder deur.
Intussen zijn we weer anderhalve maand verder.
We hebben enkele keren contact opgenomen,
en kregen tegenstrijdige antwoorden:
- binnen 2 weken zou het geregeld zijn (monteurs, 19 oktober)
- het was met spoed besteld (winkelpersoneel, half november)
- er is nog niets geregeld (verantwoordelijke dienst naverkoop, 5 december)
Verder kregen we dan deze laatste persoon nog te horen dat we best niet te moeilijk
doen over leveringstermijn, omdat het dan wel eens trager vooruit zou kunnen gaan.
Deze behandeling vind ik ronduit schandalig.
Ik vroeg mij af of ik nu een aangetekende brief kan verzenden waarin
ik vermeld dat ze 3 maanden na de originele bestelling een onderdeel nog niet
geleverd hebben. Dit valt mijns inziens buiten een "redelijke leveringstermijn".
Kan ik dit doen? Of gaat deze "nieuwe" leveringstermijn pas in van het moment
dat we de ontbrekende stukken hebben gemeld?
NB: de betreffende zaak staat niet tussen de aangesloten leden van de meubel geschilcommissie Navem.
alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten