bij contole van de raad van beheer , die controleerd bij een export stamboom of het chipnummer van de hond overeen komt met het stamboom , nu bleek dit dus niet het geval te zijn er zat een ander chipnummer op het stamboom .
heb gelijk contakt gezocht met de fokker , zij zou alles regelen met de bevriende fokker uit hongarijen waar de hond vandaan kwam , ik moest het stamboom naar haar sturen en zij zou het doorsturen naar hongarijen .
ze stuurde me een mail dat het stamboom binnen was en ze zou het gelijk door sturen
tot onze verbazing kregen we het stamboom na 3 weken onbestelbaar terug .
waar na ik aan haar heeft gevraagd voor het adres in hongarijen van de fokker , maar dat wilde ze niet geven , zodat we zelf via een lange zoek tocht het hebben kunnen vinden.
de fokker mailde ons het verhaal wat er fout was gegaan met het stamboom, een vreemd verhaal wat niet klopte.
we kregen het stamboom verleden week terug , de sticker met fout chipnummer was verwijderd en met rood stift was het goeie nummer er op gezet, ja dat hadden we hier ook kunnen doen.
nu ben ik lid van het franse bulldog forum , daar was een topic geopend over een stamboom van een teefje wat een nestje had gehad , ging over dezelfde fokker als waar wij onze hond hebben gekocht
is een heel lang topic geworden , waar ik ook mijn verhaal heb opgezet .
is best een topic geworden waar veel met modder is gesmeten naar die fokker, maar mijn mening is zij heeft ons een hond verkocht waar het stamboom niet goed van is ,teveel dingen kloppen niet .
nu heeft de raad van beheer wel het stamboom goed gekeurd.
maar er is teveel fout aan dat stamboom dat ik er geen vertrouwen in heeft,.
nu wil die fokker ons wegens het topic aanklagen wegens laster , terwijl de topicstarter en veel mensen de mening hebben gegeven in dit topic.
zij heeft nagelaten te zorgen dat het goed kwam met het stamboom , we hebben zelf veel onderzoek gedaan , daar het niet klopt.

we zijn nog bezig met het uitzoeken of dit stamboom goed is wat we betwijfelen .