service valt weg, bedrijf vraagt geld om technieker te laten
Geplaatst: 29 okt 2011 16:52
De situatie is devolgende:
Telefoon, internet en televisie werken niet meer. Na het bellen met bediende van het bedrijf meldt men dat het probleem woensdag opgelost zal worden. Na de vraag of dit vandaag niet kan, krijgt men het antwoord, dat is mogelijk indien u daar 50 euro voor betaald. Kan dit?
is het niet net de klant die vergoed moet worden, aangezien die betaald om 24 op 24, 7 op 7 telefonie, internet en televisie te hebben?
Telefoon, internet en televisie werken niet meer. Na het bellen met bediende van het bedrijf meldt men dat het probleem woensdag opgelost zal worden. Na de vraag of dit vandaag niet kan, krijgt men het antwoord, dat is mogelijk indien u daar 50 euro voor betaald. Kan dit?
is het niet net de klant die vergoed moet worden, aangezien die betaald om 24 op 24, 7 op 7 telefonie, internet en televisie te hebben?