begin juni 2011 koop ik een Koelkast bij een grote supermarkt,die kwamen ze gratis afleveren.
ik vraag die mannen die ze kwamen leveren(gelukkig) om direct eens de doos open te maken.
een kapotte gedeukte frigo vol blutsen en krassen!

zij direct naar hun baas gebeld,wat in't frans gebrabbeld(was firma uit wallonie voor een levering in O-VL!)
ze hebben me een papier gegeven waarmee ik ZELF terug naar de winkel moest gaan voor een nieuwe afspraak. zo gezegd,zo gedaan... na 3 weken had ik EIN-DELIJK mijn frigootje(tafelmodel)
nu,na slechts 3 maanden gebruik,opeens kapot,werk niks meer. ik bel naar de winkel:
"je moet bellen voor een ophaling naar dit 070 nummer

ik bel; ze horen dat het een goedkoop moddelletje is; "Ah nee! je moet er terug mee naar de winkel,ZELF binnenbrengen!"
ik bel terug naar de winkel,ze geloofden hun oren niet,"dat kan niet,we hebben hier nog nooit geen frigo moeten terugsturen,ze MOETEN daar omkomen!"na veel vijven en zessen wouden ze ZELF eens naar die 070 bellen. even later belt ze terug dat het toch juist is dat ik hem ZELF moet brengen.
dan toch maar gedaan,veel gesukkeld om dit in de auto te krijgen(wat wil je? een frigo!)
maar nu lees ik,op hun eigen website dat ze het MOETEN ophalen(omdat het groot electro is!)
ik weet het niet meer,kan ik klacht neerleggen en wat is mijn recht? was een wit product te min ofzo?
alvast bedankt!