Goedemiddag, een vraagje....
Bij een bedrijf had ik diverse haarspullen besteld, wat aangetekend verzonden is.
Na een ontvangst bevestiging te hebben ontvangen van dat bedrijf, had ik na 2 weken nog steeds niets ontvangen.
Dat bedrijf verwijs mij naar track and trace, waar ik tot mijn verbazig zag dat mijn pakketje al een week geleden door MIJ in ontvangst zou zijn genomen met een handtekening. Op de site van TNT kan je de handtekening bekijken, welke voor het pakketje is gezet. Overduidelijk niet mijn handtekening, tevens was ik op die datum en tijdstip aan het werk. Op 22-08 heb ik hierover een klacht ingediend bij TNT. Mij werd toen verteld dat ik binnen 19 dagen een reactie kon verwachten. Gister 26-09 zelf maar gebeld aangezien ik nog niets had gehoord. De medewerkster gaf aan nog niets van de ditributie te hebben gehoord, maar dat zij mij morgen 27-09 terug zou bellen. Jaja net teruggebeld door de vriendelijke dame met de medeling dat de chauffeur zich niet meer kan herinneren waar hij het pakketje heeft gelaten en dat ik maar contact moet opnemen met de verzender... Te gek voor woorden toch! Ik heb aangegeven geen genoegen te nemen met de afhandeling en alles schriftelijk wens te ontvangen.
Nou is mijn vraag, wat kan ik doen en wat zijn mijn rechten? De bezorger heeft toch gewoon gefraudeerd met mijn handtekening?
Daarbij komt nog dat ik het pakketje van een fors bedrag wel al heb betaald.
Alle tips zijn welkom!!