Onlangs kocht ik via een veiligssite 3 overnachtingen in een luxe hotel in Spanje. Dat was in een opwelling en nogal dom aangezien ik van de 3 nachten, slechts 1 nacht kan blijven in de geboekte periode

Neen, dit kan niet zomaar. Als er op de bon / in de veiling niets vermeld staat over beschikbaarheid, hebt u recht om zelf te kiezen uit de data in de veiling (ik zou veronderstellen dat men voor de periodes opgegeven in de veiling sowieso een kamer beschikbaar heeft). Indien de door u gekozen data niet beschikbaar is, kan u uw geld terugeisen en zelfs een schadevergoeding, aangezien de verkoper zich niet aan de verkoopsovereenkomst houdt.kheb hier nog een vraagje over. iK heb dit dus betaald aangezien ik schrik had voor de eventuele gevolgen ervan. Na mijn betaling stuurde ik een mailtje om te reserveren voor 24 september. Nu krijg ik als antwoord: "Helaas moet ik u mededelen dat ik voor aankomst 24 sept hotel caprici vol heb, Aankomst 30 sept ,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 okt is mogelijk."
Ik heb een boze mail terug gestuurd dat in mijn bon vermeld staat "Aankomst mogelijk op 24, 27, 30 sept, 3, 6, 9 en 12 oktober 2011". Er staat niet vermeld dat dit afhankelijk is van beschikbaarheid en er is ook geen uiterste datum voor reservering. kan dit zomaar?