Ik schets de situatie even in het kort. Bij de aansluiting van T. K..net gaat er iets mis en dient er een technieker langs te komen (er wordt per mail gewoon mede gedeeld door de ICT afdeling van de KUL dat er iemand moet langskomen.)
Meer stond hier niet in. Er werd hem gemeld dat de contactpersoon zelf niet aanwezig zou zijn maar dat er andere mensen in het gebouw waren en hij op de andere bellen moest proberen. Heel die tijd is de 'kotbazin' in het gebouw geweest en is er niet bij haar aangebeld. Nu zit er toch een rekening van 75 euro in de bus aangezien de contactpersoon zelf niet heeft opengedaan.> Beste,
>
> voor dit probleem gaan we een technieker moeten sturen. We hebben een afspraak gemaakt op 09-09-2011 tussen 10:00 en 14:30.
>
> Indien u deze afspraak wil wijzigen gelieve dan te replyen op deze mail of ons telefonisch te contacteren op 016 32 28 00.
>
>
> Met vriendelijke groeten, kind regards, salutations,
> Christophe
>
> K.U.Leuven - ICTS
>
> W. de Croylaan 52c
> 3001 Heverlee
>
> T: +32 16 32 28 00
> E: servicepunt@icts.kuleuven.be
> W: http://www.kuleuven.be/icts/servicepunt" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat kan ik nu doen of wat moet ik doen aangezien de technieker in kwestie niet de moeite heeft genomen op een andere bel te duwen.
Plus het feit dat het totaal niet is mede gedeeld dat een geldboete van 75 euro het gevolg zou zijn.
Groeten,
Bert