Aankoop ebay

krisje1973
Topic Starter

Aankoop ebay

#1 , 07 sep 2011 17:07

Even schets maken.
Ik kreeg op 31/08 2 mails van ebay in mijn postvak.
De mededeling dat ik object X aangekocht had.
Enkele minuten later opnieuw een email dat ik nog een object heb aangekocht.

Ik heb echter geen enkel object aangekocht en ik vermoed dan ook dat iemand mijn account gebruikt.
Ik heb een vermoeden wie maar ja, hoe bewijs ik dit?

Mijn vraag is nu: moet ik dit betalen?
Kan ik die verkoop anuleren?

Ik probeerde om mijn account te sluiten doch dit ging niet wegens recente aankoop.
Ik probeerde om via email contact op te nemen met ebay doch dit lukt blijkbaar niet.
Ik kreeg als antwoord een enquete van een bedrijf waarop ik wat dingen moest aanduiden over ebay. Vragen over tevredenheid e.d.
Daar raak ik natuurlijk niet veel verder mee.

Iemand hier een antwoordje op?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 07 sep 2011 18:05

klacht neerleggen bij politie. Klacht met pv nr deponeren bij Ebay.

U logt op de site ebay in met uw account en:

- u klikt rechts boven op customer support
- vervolgens rechts op de knop contacteer ons
- vervolgens logt u opnieuw in
- vervolgens klikt op "ongeautoriseerd gebruik van mijn account" onder de hoofdig account
- tot slot klikt u op "bel ons"

dan krijgt u het rechtstreekse interventie nummer waarop u iedere dar tot 19.00 kan bellen.

Ik geef dit nr nu niet door omdat de hierboven gegeven stappen een dossier creëren bij ebay op basis waarvan men u op dat nummer zal verder helpen.

Veel geluk en laat ons weten hoe het afloopt.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 sep 2011 18:30

Ik heb echter geen enkel object aangekocht en ik vermoed dan ook dat iemand mijn account gebruikt.
Ik heb een vermoeden wie maar ja, hoe bewijs ik dit?
Die iemand moet Uw paswoord hebben. Hoe is hij daar aangeraakt? Paswoord onmiddellijk veranderen kan alvast toekomstig onheil voorkomen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”