contract via internet

georges
Topic Starter

contract via internet

#1 , 05 sep 2011 09:47

Een tijdje geleden schreef ik mij via internet in voor een cursus bij een Nederlandse firma die ook opleidingen geeft in België. Ik kreeg telefonisch bericht dat de cursus in België niet kon doorgaan omdat ik de enige kandidaat was, met de vraag of ik mij telkens naar Eindhoven kon verplaatsen. gezien dit door de afstand niet mogelijk is hebben ze mij gezegd de inschrijving van mij te annuleren. Het door mij reeds gestorte bedrag ( cursusgeld) zouden ze zo snel mogelijk terugstorten. Tot op heden na bijna een maand wachten en enkele mails verder , is dit geld mij nog steeds niet terugbezorgd. Wat kan ik verder ondernemen ? Ik veronderstel eerst en vooral een aangetekende brief sturen...

met dank,

Georges,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 sep 2011 18:04

Termijn eventjes in het oog houden ....meeste firma's werken met periodes dus zo iets van 30 dagen einde maand.
Dan een AS naar adres firma en ze 14 dagen tijd geven.
Niet vergeten de wettelijke intrest te vragen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”