gebrekkig product - herstelling of vervanging ?

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

gebrekkig product - herstelling of vervanging ?

#1 , 16 dec 2005 09:58

Afzender van volgend bericht gaf toestemming voor plaatsing op dit forum:

Ik heb in november 2004 een inductiekookplaat gekocht.
Op 02/11/05 heb ik een scheur in het glas. Heb verkoper op de hoogte gesteld. Glas is niet in stock en ik wacht nu al 6 weken.

Kan ik nu eisen dat men mij een volledig nieuw toestel levert ?
Laatst gewijzigd door webmaster op 16 dec 2005 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 16 dec 2005 10:14

Uit 02/05 durf ik afleiden (februari), we zijn ondertussen december.
Is de inhoud van dit bericht actueel?

Wat staat er in de garantievoorwaarden?
Is de schade ontstaan door normaal gebruik?

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

#3 , 16 dec 2005 10:27

blijkt dat er een foutje in de tekst was geslopen, Les, moet 02/11/05 zijn.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”