Goeiemorgen allemaal,
Ik heb een paar weken terug een order geplaatst via een muziek ticket site; zoals gewoonlijk waren er weer problemen met hun website doordat die overbelast was.
Het is mij uiteindelijk gelukt om tickets te reserveren en ik heb daar een bevestigingsmail van gekregen en bijgehouden.
Een paar dagen na het betalen krijg ik een brief dat ik betaald heb voor iets waarvan ze het referentienr niet vonden.
Ik bel dus naar hun '0900' nr (wat ik ook al schandalig vind want, en contact info vind je amper) en die vrouw vraagt mij de order/bankrekening/klant nrs en zegt dat ze gaat doorgeven en dat alles in orde komt.
Die dag krijg ik een nieuwe bevestiging met totaal andere nrs en het totale bedrag komt 0.80€ duurder uit.
Weer wat dagen later en nog niks gekregen te hebben; mail ik (eindelijk gevonden) en krijg ik als leuke antwoord 'Er is nog 0.80€ te weinig betaald, zodra die gestort is zullen we het opsturen'.
Ik heb dan teruggestuurd en gezegd dat ik correct betaald heb en krijg dan als antwoord 'idd, maar door een technisch probleem kwamen de prijzen minder duur uit'.
Daarna heb ik terug gemailed, dat dat niet mijn schuld is, dat ik betaald heb zoals op de bevestiging stond, dat alle nr's klopten en dat het zeker niet de moeite is voor die 0.80€; als je bekijkt welk extra werk daarvoor moet ingestoken worden voor zoeen klein bedrag en dat ze het moeten oplossen.
Heb nu nog geen antwoord ontvangen; maar ik vroeg me af of ik een been heb om op te staan. Als ik nu correct betaald heb en die bevestiging heb en het dan nog eens maar voor 0.80€ is; ik tref hier toch geen schuld in; en gaan ze me dan ook de kost terugbetalen om naar hun 0900nr te bellen???
Spijtig dat X een bijna monopolie heeft in België; je kunt amper nog kaarten kopen in de winkels, alles is online te doen, hun site ligt bijna altijd plat als er iets groots te doen is en iedereen probeert te bestellen. Telefoon is ook constant bezet op zoeen moment.
En meestal is dan binnen de 30min uitverkocht afhankelijk van de artiest/band. :-/
[geen namen op forum, lees de regels:Vandebos]
Mijn excuses voor de naam te vermelden; had daarover gezien.