garagist houd me al 3weken aan het lijntje

dready freddy
Topic Starter

garagist houd me al 3weken aan het lijntje

#1 , 17 jul 2011 11:21

beste
ik ben nieuw dus vergeef me als ik wat fout doe
3wekengeleden heb ik mijn auto voor hersteling naar een plaatselijke garage gebracht.deze man zij me dat de herstelling 3dagen zou duren dus 3dagen later ik naar de garage .mijn auto was niet klaar .kan ik begrijpen een vervangstuk was niet op stok .maar de garagist zij morgen heb ik het stuk en tegen morgen avond is hij klaar .ik de dag nadien terug naar de garage stuk is binnen .maar het was druk geweest en mijn auto was nog niet klaar . maar hij beloofde me morgenavond is hij klaar .en zo gaat dat nu al 3weken iedere dag beloven maar nooit is hij klaar .ondertussen hebben we onze vakantie ook al mogen afzeggen .ik weet niet wat ik kan of mag doen
alvast bedankt voor de tips freddy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 17 jul 2011 17:22

Beginnen met een AS waarbij u wijst op de termijn van 3 weken die al gepasseerd zijn, en nog 8 dagen geven voor hersteling uit te voeren.
Heeft u een ondertekende en gedateerde bestelbon? Kopie bijsteken met datum in fluo.
Is deze garage een consessie van een groter merk? Hoofdkantoor België een kopie van dit alles sturen (mag via mail), met een woordje uitleg.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”