Factuur van andere firma

martidoki
Topic Starter
Berichten: 9

Factuur van andere firma

#1 , 10 mei 2011 13:33

Begin Feb 11 neem ik contact op met firma X voor navraag prijs voor een tankkeuring. Ze vertellen mij dat dit €90 BTW in kost. Ik stuur firma X een E-Mail om een afspraak te maken voor de uitvoering van deze keuring. Firma X antwoord mij dat dit zal gebeuren op 16 Mar 11.
Op 16 Mar 11 biedt firma Y zich aan om de controle uit te voeren. De technieker vertelt mij dat firma X een andere naam of iet dergelijks gekregen heeft en blijft voor de rest vaag. Ik dacht dat dit waarschijnlijk in onderaanneming was. Eind Apr 11 ontvang ik een factuur van firma Y voor een bedrag van €169. Ik voel mij echt bedrogen want dit was niet de afgesproken prijs met firma X. Ten tweede heb ik nergens een geschreven overeenkomst met firma Y, ik had de keuring besteld bij firma X en wens dan ook een factuur van X.
Hoe kan ik deze factuur betwisten, misschien aangetekend schrijven sturen met de vermelding dat ik de keuring niet besteld heb bij firma Y. Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 10 mei 2011 20:52

Communicatie betreffende de prijs op papier (of mail)?
Factuur Y aangetekend betwisten, vragen naar bewijs van overeenkomst met Y, en kopie van overeenkomst met X bijsteken.

martidoki
Topic Starter
Berichten: 9

#3 , 11 mei 2011 11:44

OK, dank u wel voor de reactie.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”