nieuw witgoedproduct werkt niet
Geplaatst: 08 apr 2011 16:10
wij kopen een witgoed product. Bij thuiskomst blijkt dit toestel niet volledig te functioneren. Wij bellen hierover de winkel en brengen het toestel 2 dagen later terug. Eerder ging niet.
Nu wordt het toestel ter reparatie opgestuurd waardoor wij een maand zonder toestel zitten. Is dat juridisch gezien correct? Hadden wij geen ander toestel moeten krijgen of hadden wij het niet kunnen ruilen?
Het toestel blijkt namelijk bij thuiskomst al niet goed te werken dus het is niet dat we van alles daarmee gedaan hebben.
groet en dank voor de info.
Nu wordt het toestel ter reparatie opgestuurd waardoor wij een maand zonder toestel zitten. Is dat juridisch gezien correct? Hadden wij geen ander toestel moeten krijgen of hadden wij het niet kunnen ruilen?
Het toestel blijkt namelijk bij thuiskomst al niet goed te werken dus het is niet dat we van alles daarmee gedaan hebben.
groet en dank voor de info.