nieuw witgoedproduct werkt niet

enkidoe
Topic Starter
Berichten: 5

nieuw witgoedproduct werkt niet

#1 , 08 apr 2011 16:10

wij kopen een witgoed product. Bij thuiskomst blijkt dit toestel niet volledig te functioneren. Wij bellen hierover de winkel en brengen het toestel 2 dagen later terug. Eerder ging niet.
Nu wordt het toestel ter reparatie opgestuurd waardoor wij een maand zonder toestel zitten. Is dat juridisch gezien correct? Hadden wij geen ander toestel moeten krijgen of hadden wij het niet kunnen ruilen?
Het toestel blijkt namelijk bij thuiskomst al niet goed te werken dus het is niet dat we van alles daarmee gedaan hebben.

groet en dank voor de info.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39692
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 apr 2011 17:20

http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

enkidoe
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 08 apr 2011 17:46

dank. ik denk dat ik dus maar een klacht indien bij de ADCB

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”