Webshop: artikel reeds betaald - betwisting

Rita_Lien
Topic Starter

Webshop: artikel reeds betaald - betwisting

#1 , 02 apr 2011 16:51

In oktober 2010 bestelde ik bij een webshop kledij. Ik heb toen maar een artikel behouden, na enkele maatomruilingen.

Dat ene artikel heb ik ook allang betaald, maar met een verkeerde mededeling.

Nu blijft men mij rappelkosten aanrekenen omdat de factuur met de juiste mededeling daardoor open is blijven staan. Bovendien weigert men te geloven dat ik maar 1 artikel heb behouden.

Men zegt mijn betaling inderdaad ontvangen te hebben maar die aangewend te hebben voor een ander pakket (?), waarschijnlijk door de foute mededeling. Maar alle andere pakketten zijn teruggestuurd? Dat ziet men toch?

En dus nu dwingt men mij om het artikel wat ik al eens betaald heb nog eens te betalen met rappelkosten en al.

Hoe kom ik hieruit? Ik heb alle terugzendingsnummers van mijn pakketten, maar het maakt geen indruk. Bewijs ook maar eens wat er juist wel of niet in de pakketten zat achteraf.

Hun boekhouding spreekt gewoon de waarheid...

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding