op 5 maart kochten wij een Y kookfornuis bij X. Bij thuiskomst bleek dat er iets van lijmsporen of zoiets op de vitrokeramische plaat lag. tevens was de beschermfolie niet te verwijderen omdat die tussen de naden was gekleefd. X Geel gecontacteerd en er is onmiddelijk iemand komen kijken. Aangezien het zaterdag was, wachten tot maandag om leverancier te contacteren. Maandag ochtend is de verantwoordelijke van X Geel terug geweest en heeft kookplaat gereinigd. Contact met Y leerde ons dat we met een haardroger (???) de folie moesten warmmaken en dat die tussen de naden zou lossen. Niet dus... Terug contact met X. Er zou een afspraak gemaakt worden om een technieker langs te sturen. Dinsdag 15 maart staat er plots een technieker voor de deur, zonder waarschuwing of afspraak. Deze demonteerd vuur, smijt er een draadje tussenuit, veroorzaakt een kras op de achterzijde van het fornuis, laat de differentieel springen... Top of the bill, mijn vrouw moet de bon voor hem invullen?!? De man heeft geen 3 woorden gesproken. (kon geen NL?) Resultaat: een beschadigd fornuis waar 1 kookzone niet van werkt en waar nog steeds beschermfolie tussen de naden zit.
Terug contact met X en dan ook maar een aangetekend schrijven om terugname van het fornuis te eisen. Maandag 21 maart staat er dan plots weer diezelfde 'technieker' voor de deur en is blijkbaar verbaasd dat hij er niet in mag. Neemt contact op met zijn baas en deze beloofd een afspraak te maken om zelf te komen kijken. Intussen van X hoofdzetel nog een mail waarin we te horen krijgen dat ze ons niet kunnen helpen als we de technieker niet binnen laten.
Hoe kunnen wij op een snelle en efficiente manier afdwingen dat we onze centen terugkrijgen?
[Om te beginnen U zou de regels van dit forum eens kunnen lezen en leren dat hier geen namen genoemd worden aangezien ze toch niets bijdragen tot het advies dat verstreken wordt: Vandebos]