Ben ik verplicht de 1e termijn te betalen?

devy
Topic Starter

Ben ik verplicht de 1e termijn te betalen?

#1 , 24 mar 2011 16:53

Goedemiddag,
Ik ben opdrachtgever voor het maken van een website.
Er is een design gemaakt en de webbouwer heeft wat tijd en energie daarin gestoken wat vol fouten en onvolkomendheden
zit. De betaling is verdeeld in 2 termijnen. Er zijn geen duidelijke afspraken gemaakt over het betalen van de 1e termijn.
De webbouwer heeft me een rekening gestuurd nu na een slordig design aan te leveren wat vol slordige fouten en gebreken zit.

Er is door de webbouwer geen fatsoenlijke overeenkomst opgemaakt. Her en der zijn wat afspraken overeengekomen over prijs en kwaliteit.
Ze zou een professioneel, estetisch en functioneel design aanleveren.
Ik heb nu zelf na diverse onenigheden aangeboden om een overeenkomst op te stellen wat de webbouwer verwerpt.
Maar ze geeft me ook geen concrete toezeggingen over de uiteindelijke opleverdatum, het herstellen van de fouten en inhoud van
verdere werkzaamheden.

Het enige wat betreffende persoon wil zien is de 1e termijn.
Ben ik verplicht om deze te betalen na verregaande ingebreke blijven van de webbouwer?

Dank u wel voor uw antwoord

vr groet
devy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mossleman

#2 , 25 mar 2011 10:22

Dom van de webdesigner denk ik... Hij had je een voorschot moeten laten betalen of een contract laten tekenen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”