X- bewijs van inlevering decoder
Geplaatst: 22 mar 2011 18:41
Beste mensen,
Ons abonnement werd in september stopgezet wegens overstap van X naar Y. We hebben alles mooi volgens de regeltjes gedaan; op tijd opgezegd, decoder binnen de week binnen gebracht enz.
Wij kregen nu reeds een 2de maal een factuur voor de zogezegde huur van de decoder voor de maand maart (vorige keer voor de maand februari). Na 2x te hebben gebeld naar de klantendienst, blijkt nu dat wij een bewijs zouden moeten opsturen naar X dat wij onze decoder hebben binnen gebracht.
In het verkooppunt waar wij deze hadden afgeleverd, zei de mevrouw gewoon "zo dat is doorgegeven (ze stond aan de computer) en dan moeten jullie nu niks meer doen". Wij hebben dus nooit een papier gezien... Is het nu ons woord tegen dat van X? Deze "strijd" kunnen wij toch onmogelijk winnen... Er is dus een fout gemaakt bij het verkooppunt want zij hadden ons blijkbaar een bewijs moeten geven...
Als wij onze decoder niet hadden binnengebracht binnen 1 week na onze opzeg, dan hadden wij toch wel al een waarschuwing ontvangen?
Hoe lossen wij dit op? Bel ik naar de winkel om het uit te leggen of probeer ik beter eerst iets anders?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Lies
[namen verwijderd, zie regels forum:Vandebos]
Ons abonnement werd in september stopgezet wegens overstap van X naar Y. We hebben alles mooi volgens de regeltjes gedaan; op tijd opgezegd, decoder binnen de week binnen gebracht enz.
Wij kregen nu reeds een 2de maal een factuur voor de zogezegde huur van de decoder voor de maand maart (vorige keer voor de maand februari). Na 2x te hebben gebeld naar de klantendienst, blijkt nu dat wij een bewijs zouden moeten opsturen naar X dat wij onze decoder hebben binnen gebracht.
In het verkooppunt waar wij deze hadden afgeleverd, zei de mevrouw gewoon "zo dat is doorgegeven (ze stond aan de computer) en dan moeten jullie nu niks meer doen". Wij hebben dus nooit een papier gezien... Is het nu ons woord tegen dat van X? Deze "strijd" kunnen wij toch onmogelijk winnen... Er is dus een fout gemaakt bij het verkooppunt want zij hadden ons blijkbaar een bewijs moeten geven...
Als wij onze decoder niet hadden binnengebracht binnen 1 week na onze opzeg, dan hadden wij toch wel al een waarschuwing ontvangen?
Hoe lossen wij dit op? Bel ik naar de winkel om het uit te leggen of probeer ik beter eerst iets anders?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Lies
[namen verwijderd, zie regels forum:Vandebos]