Pagina 1 van 1

X- bewijs van inlevering decoder

Geplaatst: 22 mar 2011 18:41
door Lies87
Beste mensen,

Ons abonnement werd in september stopgezet wegens overstap van X naar Y. We hebben alles mooi volgens de regeltjes gedaan; op tijd opgezegd, decoder binnen de week binnen gebracht enz.

Wij kregen nu reeds een 2de maal een factuur voor de zogezegde huur van de decoder voor de maand maart (vorige keer voor de maand februari). Na 2x te hebben gebeld naar de klantendienst, blijkt nu dat wij een bewijs zouden moeten opsturen naar X dat wij onze decoder hebben binnen gebracht.

In het verkooppunt waar wij deze hadden afgeleverd, zei de mevrouw gewoon "zo dat is doorgegeven (ze stond aan de computer) en dan moeten jullie nu niks meer doen". Wij hebben dus nooit een papier gezien... Is het nu ons woord tegen dat van X? Deze "strijd" kunnen wij toch onmogelijk winnen... Er is dus een fout gemaakt bij het verkooppunt want zij hadden ons blijkbaar een bewijs moeten geven...

Als wij onze decoder niet hadden binnengebracht binnen 1 week na onze opzeg, dan hadden wij toch wel al een waarschuwing ontvangen?

Hoe lossen wij dit op? Bel ik naar de winkel om het uit te leggen of probeer ik beter eerst iets anders?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Lies

[namen verwijderd, zie regels forum:Vandebos]

Re: X - bewijs van inlevering decoder

Geplaatst: 22 mar 2011 19:27
door fendtje
Beste mensen,

Ons abonnement werd in september stopgezet wegens overstap van X naar Y. We hebben alles mooi volgens de regeltjes gedaan; op tijd opgezegd, decoder binnen de week binnen gebracht enz.

Wij kregen nu reeds een 2de maal een factuur voor de zogezegde huur van de decoder voor de maand maart (vorige keer voor de maand februari). Na 2x te hebben gebeld naar de klantendienst, blijkt nu dat wij een bewijs zouden moeten opsturen naar X dat wij onze decoder hebben binnen gebracht.

In het verkooppunt waar wij deze hadden afgeleverd, zei de mevrouw gewoon "zo dat is doorgegeven (ze stond aan de computer) en dan moeten jullie nu niks meer doen". Wij hebben dus nooit een papier gezien... Is het nu ons woord tegen dat van X? Deze "strijd" kunnen wij toch onmogelijk winnen... Er is dus een fout gemaakt bij het verkooppunt want zij hadden ons blijkbaar een bewijs moeten geven...

Als wij onze decoder niet hadden binnengebracht binnen 1 week na onze opzeg, dan hadden wij toch wel al een waarschuwing ontvangen?

Hoe lossen wij dit op? Bel ik naar de winkel om het uit te leggen of probeer ik beter eerst iets anders?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Lies

Naar des betreffende winkel gaan , zij kunnen het rechtzetten.

Re: Belgacom - bewijs van inlevering decoder

Geplaatst: 22 mar 2011 20:56
door bartvdv
Als je materiaal inlevert, dan krijg je daar toch altijd een document van mee als bewijs?

Re: X- bewijs van inlevering decoder

Geplaatst: 22 mar 2011 21:17
door Lies87
Wij hebben 500% zeker géén bewijs ontvangen en eerlijk gezegd heb ik er ook niet aan gedacht om een bewijs te vragen toen ze zei "oke, dat is dan in orde!"

Maar ik veronderstel dat ze daar niet moeilijk over gaan doen aangezien het een groter probleem zou zijn als wij de decoder niet op tijd of helemaal niet hadden binnengebracht, dan had ik X wel al eerder gehoord...

Re: X- bewijs van inlevering decoder

Geplaatst: 22 mar 2011 23:55
door Franciscus
naar winkel gaan dus...heb je nergens die nummer opgeschreven staan op veel documentjes die je hebt gekregen