Geen vermelding meer in telefoongids

Luc66
Topic Starter

Geen vermelding meer in telefoongids

#1 , 19 mar 2011 10:47

Ik stel vast dat ons bedrijf niet meer vermeld staat in de witte en gouden gids. Na het systematisch verkleinen van de advertenties, wegens te duur en onvoldoende nut, besliste ik vorig jaar over te gaan tot de gratis 'standaard' publicatie. Men heeft dit blijkbaar (en ik vermoed opzettelijk) verkeerd geïnterpreteerd, en ons volledig verwijderd. Héél vervelend, omdat klanten ons nummer moeten kunnen vinden!

Ik heb altijd gedacht dat de standaard publicatie een wettelijke verplichting was. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een mail gestuurd naar Promedia, maar verwacht weinig respons...

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RainDream

#2 , 19 mar 2011 13:54

't Is Truvo geworden, als ik me niet vergis.

Luc66
Topic Starter

#3 , 22 mar 2011 13:05

Klopt. En Truvo stuurde al een automatische mail terug:

Beste klant,

Ik heb uw wijzigingsaanvraag voor uw inlassingsprogramma in onze producten goed ontvangen.
Uw aanvraag wordt momenteel door onze Klantendienst, onder leiding van Jessica Berckmans, behandeld. De gemiddelde behandelingstijd voor online wijzigingen is 7 werkdagen, voor print wijzigingen is dit 12 werkdagen. Haar team houdt u op de hoogte van het verdere verloop van uw aanvraag.

Die is dus niet gelezen, het feit dat we niet meer in de gids staan interesseert Truvo niet.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”