#8 , 13 mar 2011 23:27
En ben je ook zeker dat je de winnaar was van de laatste weekprijs?
Er werd namelijk voor deze actie, gedurende 12 weken, iedere week één prijs weggegeven.
6. Elk van deze 12 terugbetalingen zal wekelijks worden toegekend aan 1 winnaar, gespreid over de gehele wedstrijdperiode van 12 weken.
Was je de winnaar in een andere week dan de laatste, en ontving je een e-mail (maar werd die weggefilterd door een spamfilter) of werd je gebeld (maar was je niet bereikbaar, of heb je een verkeerd tel.nr. opgegeven) dan ben je al te laat, en kan je geen aanspraak meer maken op de prijs.
14. Indien een winnaar binnen 20 werkdagen niet bereikbaar is via het opgegeven gsm-nummer of e-mailadres vervalt elke mogelijke aanspraak op de prijs.
Bij de registratie wordt de Speler gevraagd om onder andere volgende gegevens op te geven: voornaam, familienaam en een uniek e-mailadres.
Indien deze gegevens niet correct worden opgegeven, zal de deelname van de Speler ongeldig verklaard worden en komt de Speler niet in aanmerking voor een prijs.
Laatst gewijzigd door
EvilFreD op 13 mar 2011 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)