wedstrijd gewonnen

ditoke
Topic Starter

wedstrijd gewonnen

#1 , 13 mar 2011 16:08

Nu weet ik niet of ik dit in het juiste fora zet maar schiet me hier voor niet af.:p

Begin februari heb ik een nieuwe gsm gekocht( een nokia C7 hieraan was een prijs gekoppeld zodat je het aankoopbedrag kon terug winnen

Dus ik de gok gewaagd en mee gedaan in de veronderstelling dat ik nooit iet zou horen mits ik toch niet zou winnen

Nu kom ik bij toeval vandaag op de nokia site en ga iks bij de winnaars zien en waarempel kon mijn ogen niet geloven ik stond tussen de winnaars die hun aankoop bedrag terug krijgen sprong een gat in de lucht natuurlijk omdat ik dit nooit verwacht had.
toen had ik zo iets de wedstrijd liep tot 25-02-2011 dus s deze 16 dagen geleden beindigd en tot nu toe heb ik nog niks van nokia vernomen.
In heet regelement staat dat winnaars de mail en de aankoop bon binnen 20 dagen na een bedrijf moeten sturen die de betaling afhandeld
maar omdat ik nog niks gehoord heb kan ik ook niks opsturen
we zitten nu op dag 16 en ik weet nog van niks en volgens het regelement vervalt mijn aanspraak op deze prijs binnen 4 dagen

wat kan ik nu doen om alsnog mijn prijs te krijgen en is nokia verplicht mij de prijs uit te betalen ook al laten ze niks van zich horen

voor je aan de prijsvraag kon mee doen moest je op de nokia site het imei nr ingeven en de code die op de doos stond anders kon je niet deelnemen
heb dit dan ook correct ingegeven zoals het gevraagd werd
nogmaals het gaat om een officiiele wedstrijd van nokia zelf

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 13 mar 2011 16:24

Maandag onmiddellijk contact opnemen met de organisator van de actie? Deze staat vermeld in de contactinformatie?

ditoke
Topic Starter

#3 , 13 mar 2011 17:05

contact opnemen met de organisator enigste wat ik online heb gevonden over deze wedstrijd is dit

http://www.c7.nokia.be/rules/nl/WEDSTRI ... shback.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

en eer dat ik misschien alsnog die mail heb gekregen en het heb kunnen opsturen ben ik nartuurlijk veel te laat

Reclame

Vandebos

#4 , 13 mar 2011 19:47

02 710 30 00

FlemishTuner

#5 , 13 mar 2011 22:04

Vraagje:

Indien het morgen verstuurd wordt, telt dan niet de datum van afstempeling?
En wat indien de winnaar geen internet toegang had, dan had die persoon het niet kunnen lezen en bijgevolg was hij zijn prijs-geld kwijt.

Gewoon paar logische zaken, die blijkbaar niet zo logisch zijn bij Nokia dat ze niet even per post verwittigen hierover.

ditoke
Topic Starter

#6 , 13 mar 2011 22:37

je kunt niks versturen mits je die mail mee moet sturen
ik weet dat ik hem niet heb gehad mits ik op al mijn toestellen waar internet op zit gekeken heb zoals ipad gsm en nergens is die mail terug te vinden
nu denk ik dat ze nog kunnen zeggen maar het is iemand anders met dezelfde achternaam maar dit kan niet mits ik de enigste in belgie ben die die achternaam heeft en er geen enkel andere persoon is met roepnaam plus achternaam en dit is ook gemakkelijk aan te tonen denk ik

en als je mee deed enigste wat je in moest geven wa email en gsm nr

zou heel toevallig zijn mocht er nog iemand met dezelfde naam rondlopen ook al kan dit niet die net identiek hetzelfde toestel als mij zou hebben gekocht zet
maar ga in ieder geval morgen bellen en nog is bellen en zal het resultaat laten weten

Turaki

#7 , 13 mar 2011 22:58

Misschien een stomme vraag, maar u bent toch zeker dat die mail niet door uw spamfilter is geblokkeerd?

EvilFreD

#8 , 13 mar 2011 23:27

En ben je ook zeker dat je de winnaar was van de laatste weekprijs?
Er werd namelijk voor deze actie, gedurende 12 weken, iedere week één prijs weggegeven.

6. Elk van deze 12 terugbetalingen zal wekelijks worden toegekend aan 1 winnaar, gespreid over de gehele wedstrijdperiode van 12 weken.

Was je de winnaar in een andere week dan de laatste, en ontving je een e-mail (maar werd die weggefilterd door een spamfilter) of werd je gebeld (maar was je niet bereikbaar, of heb je een verkeerd tel.nr. opgegeven) dan ben je al te laat, en kan je geen aanspraak meer maken op de prijs.

14. Indien een winnaar binnen 20 werkdagen niet bereikbaar is via het opgegeven gsm-nummer of e-mailadres vervalt elke mogelijke aanspraak op de prijs.

Bij de registratie wordt de Speler gevraagd om onder andere volgende gegevens op te geven: voornaam, familienaam en een uniek e-mailadres.
Indien deze gegevens niet correct worden opgegeven, zal de deelname van de Speler ongeldig verklaard worden en komt de Speler niet in aanmerking voor een prijs.
Laatst gewijzigd door EvilFreD op 13 mar 2011 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

EvilFreD

#9 , 13 mar 2011 23:47

En wat indien de winnaar geen internet toegang had, dan had die persoon het niet kunnen lezen en bijgevolg was hij zijn prijs-geld kwijt.
Uit het wedstrijdreglement:
Enkel de Speler die toegang heeft tot het internet en die in het bezit is van een geldig e-mailadres kan deelnemen aan de Nokia-Wedstrijden.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

FlemishTuner

#10 , 14 mar 2011 03:14

Ow, heb zelf niet de voorwaarden gelezen, maar leek me gewoon even een handig weetje :)
Discriminatie naar de kopers toe die geen internet en mail hebben vind ik, zij zijn toch evenwaardige klant :D

Nee, als ik het zo bekijk, dan gaat inderdaad het nummer de beste oplossing geven. En vraag de naam van de contactpersoon, dat ze nadien niet zeggen dat je niet gebeld hebt :)

ditoke
Topic Starter

#11 , 14 mar 2011 08:55

Dus deze morgen gebeld met nokia en werd van het kastje naar de muur gestuurd na ruim 50 min kreeg ik iemand aan de lijn die e wist te vertellen dat er dan ergens iets fout zou zijn gelopen hij ging het vandaag zelf opvolgen en oplossen
want de gegevens die ik hem gaf klopte met die die hij had zoals imei nr hij vond het ook raat dat ik 1 geen telefoon had gehad 2 geen mail had gekregen normaal proberen ze mensen die winnene toch verschillende malen te mailen lukt dit niet dan bellen ze ook nog een paar keer.
omdat ik een Nederlands accent heb vroeg hij me nog wel meneer u bent toch woonachtig op belgisch grondgebied dus toen ik hem vertelde dat ik in de omgeving van brussel woonde zei hij dat het dan geen enkel probleem kon zijn

dus misschien krijgen we die prijs alsnog

update
net telefoon gehad van iemand van nokia ze hebben de gegevens na gekeken en iemand van het hoofd kantoor neemt een van de dagen contact met mij op
nu hoop ik natuurlijk wel dat dit voor de 27 maart is want tot dan kun je de factuur binnen sturen en daarna vervalt dat

FlemishTuner

#12 , 14 mar 2011 12:19

Belangrijkste is dat ze nu op de hoogte zijn over de situatie. Noteer gewoon even de tijdstippen (ongeveer) wanneer je gebeld hebt met hen en wanneer zij jou belden.
In principe is het nu aan hen om tijdig een oplossing te vinden hiervoor.

Check de komende dagen je spam filter (ongewenste post)

Veel succes en veel plezier met je toestel hé :)

Vandebos

#13 , 14 mar 2011 12:36

Veel plezier met je toestel. Heb verleden week eventjes geaarzeld of ik het zelf niet zou aanschaffen maar ben uiteindelijk gesneuveld voor de nieuwe HTC.

Vandebos

#14 , 14 mar 2011 12:40

Dus deze morgen gebeld met nokia en werd van het kastje naar de muur gestuurd na ruim 50 min kreeg ik iemand aan de lijn die e wist te vertellen dat er dan ergens iets fout zou zijn gelopen hij ging het vandaag zelf opvolgen en oplossen
want de gegevens die ik hem gaf klopte met die die hij had zoals imei nr hij vond het ook raat dat ik 1 geen telefoon had gehad 2 geen mail had gekregen normaal proberen ze mensen die winnene toch verschillende malen te mailen lukt dit niet dan bellen ze ook nog een paar keer.
omdat ik een Nederlands accent heb vroeg hij me nog wel meneer u bent toch woonachtig op belgisch grondgebied dus toen ik hem vertelde dat ik in de omgeving van brussel woonde zei hij dat het dan geen enkel probleem kon zijn

dus misschien krijgen we die prijs alsnog

update
net telefoon gehad van iemand van nokia ze hebben de gegevens na gekeken en iemand van het hoofd kantoor neemt een van de dagen contact met mij op
nu hoop ik natuurlijk wel dat dit voor de 27 maart is want tot dan kun je de factuur binnen sturen en daarna vervalt dat
Kan je de factuur nu al niet binnen zenden met een as in de zin van.
geachte,

Naar aanleiding van ons aangenaam telefoongesprek op ....... en de problemen die zich voordoen om mij in staat te stellen mijn prijs te claimen laat ik u hierbij reeds op voorhand aangetekend een afschrift van mijn aankoopbon bezorgen ten einde in regel te blijven met de voorschriften van de wedstrijd.

mvg,
Kwestie van jezelf in te dekken voor een kleine € 5. Je kan, indien je een nummer hebt, het natuurlijk ook altijd faxen met een begeleidend schrijven...

ditoke
Topic Starter

#15 , 14 mar 2011 13:03

nokia handeld de betaling zelf niet af heb ook al contacgt opgenomen met het bedrijf dat in het regelement vermeld staat
zij moeten een mail of bevestiging hebben van nokia eerder kunnen zij niet veel doen dan zich houden aan de door nokia opgelegde regel.
Het toestel heb ik al hoor gaat er hier enkel over dat ik een terug betaling van het aankoop bedrag heb gewonnen.
het is een cash back wedstrijd.

@Vandebos heb ik een naam gekregen vaneen persoon die zogezegd deze kwestie verder zou oplossen
dus ik kan niet meer doen dan afwachten
maar ga zeker nog een AS schrijven met een copietje van de factuur en naam van de persoon die ik gesproken heb naar die firma in het wedstrijd regelement.

dan mogen ze het van mij een tijdje op hold zetten maar kunnen ze niet ontkennen dat ze niks op tijd gehad hebben

Terug naar “Consumenten Koop”