Garantie
Geplaatst: 17 jan 2011 12:25
Hallo,
Ik heb een vraagje omtrent een product die ik heb aangekocht.
Stel: ik heb een gsm een aantal keren binnengebracht bij de fabrikant (dit is sneller + ze komen het zelf halen), na enkele keren wordt de gsm maar niet hersteld. Ik stap terug naar de winkel om mijn geld of een waardebon terug te eisen.
De winkel zegt mij dat dit niet kan omdat ik de gsm niet bij hun maar bij de fabrikant, heb binnengebracht, ondanks dat de winkel de desbetreffende goed zelf ook binnenbrengt bij de fabrikant (omweg).
Kan dit? Wie is er in zijn recht?
Ik heb een vraagje omtrent een product die ik heb aangekocht.
Stel: ik heb een gsm een aantal keren binnengebracht bij de fabrikant (dit is sneller + ze komen het zelf halen), na enkele keren wordt de gsm maar niet hersteld. Ik stap terug naar de winkel om mijn geld of een waardebon terug te eisen.
De winkel zegt mij dat dit niet kan omdat ik de gsm niet bij hun maar bij de fabrikant, heb binnengebracht, ondanks dat de winkel de desbetreffende goed zelf ook binnenbrengt bij de fabrikant (omweg).
Kan dit? Wie is er in zijn recht?