offerte zonnepanelen
Geplaatst: 23 dec 2010 10:58
Dag allemaal, ben hier nieuw en zit al direkt met een probleempje:
We hebben een tijdje geleden een offerte aangevraagd en gekregen voor zonnepanelen.
De eerste was te duur (en ondertussen was ze ook niet meer geldig) en na goed ons budget te hebben gecheckt hebben we gevraagd of ze er niets aan konden doen qua prijs
Volgende dag zaten er 2 offertes in mail:
- minder panelen en ook lagere prijs
- hetzelfde aantal panelen als de initiële offerte, maar dan met dezelfde prijs als die met minder panelen.
beide ruim 2000 euro goedkoper dan de eerste offerte
Goede burgers als we zijn, bellen we die firma om te zeggen dat er volgens ons een foutje ingeslopen is.
De reactie was: "dan is dat een foutje in ons nadeel"
Wij dachten dat dit een soort verkoopstruck is en nadat we nog eens gebeld hadden om ons te verzekeren dat het allemaal wel correct was, stuurden we de offerte getekend terug.
"We hebben uw getekende offerte goed ontvangen", klonk het via mail en voor ons was de kous af.
Niet zo dus, want nu krijgen we te horen dat de prijs niet correct was en dat ze aan die prijs niet konden zetten... de aangepaste offerte is nu zelfs nog meer als de initiële (reeds vervallen) van een paar weken terug.
Iemand enig idee of dat dit 'correct' is?
Alvast bedankt voor de feedback
We hebben een tijdje geleden een offerte aangevraagd en gekregen voor zonnepanelen.
De eerste was te duur (en ondertussen was ze ook niet meer geldig) en na goed ons budget te hebben gecheckt hebben we gevraagd of ze er niets aan konden doen qua prijs
Volgende dag zaten er 2 offertes in mail:
- minder panelen en ook lagere prijs
- hetzelfde aantal panelen als de initiële offerte, maar dan met dezelfde prijs als die met minder panelen.
beide ruim 2000 euro goedkoper dan de eerste offerte
Goede burgers als we zijn, bellen we die firma om te zeggen dat er volgens ons een foutje ingeslopen is.
De reactie was: "dan is dat een foutje in ons nadeel"
Wij dachten dat dit een soort verkoopstruck is en nadat we nog eens gebeld hadden om ons te verzekeren dat het allemaal wel correct was, stuurden we de offerte getekend terug.
"We hebben uw getekende offerte goed ontvangen", klonk het via mail en voor ons was de kous af.
Niet zo dus, want nu krijgen we te horen dat de prijs niet correct was en dat ze aan die prijs niet konden zetten... de aangepaste offerte is nu zelfs nog meer als de initiële (reeds vervallen) van een paar weken terug.

Iemand enig idee of dat dit 'correct' is?
Alvast bedankt voor de feedback