Pagina 1 van 1

Langdurig uitblijven maandelijkse facturatie TELENET

Geplaatst: 30 nov 2010 13:12
door Vaoke
Op een bepaald ogenblik werd TELENET geconfronteerd met technische problemen en sindsdien (aug./sept. 2010) zijn zij er nog altijd niet in geslaagd om dit probleem op te heffen; t.t.z. sindsdien hebben wij en wellicht zéér véél klanten, nog altijd GEEN factuur "on-line" ontvangen!!!
Meer nog, bij gelegenheid van een telefonische contactname beweerden zij zelfs.. dat alle rekeningen betaald waren?!
Hallo, aandeelhouders ?!
Maar wat ik nu eigenlijk wil weten; na hoeveel maanden komen dergelijke (nooit verzonden) facturen finaal te vervallen?

Re: Langdurig uitblijven maandelijkse facturatie TELENET

Geplaatst: 30 nov 2010 17:45
door GumGum
Na 120 maanden (10 jaar).

Re: Langdurig uitblijven maandelijkse facturatie TELENET

Geplaatst: 01 dec 2010 10:58
door Gebruiker21
Moraal van het verhaal: de som die u normaal betaald opzij zetten voor alle maanden die nog niet betaald zijn. Ik vrees dat de mondelinge mededeling van een willekeurige medewerker van Telenet dat de facturen betaald zijn, moeilijk als argument zal kunnen gebruikt worden achteraf.

Re: Langdurig uitblijven maandelijkse facturatie TELENET

Geplaatst: 01 dec 2010 12:26
door Vaoke
Ach, het normaal te verwachten verzoek om het een en ander alsnog te betalen.. dat is niet zozeer het probleem.. wel het arrogant gedrag van deze of gene medewerker van Telenet aan de telefoon en het boeltje dat Telenet er ALTIJD van maakt.
Misschien overstappen naar een andere Telecom maatschappij hé ?!