Langdurig uitblijven maandelijkse facturatie TELENET

Vaoke
Topic Starter

Langdurig uitblijven maandelijkse facturatie TELENET

#1 , 30 nov 2010 13:12

Op een bepaald ogenblik werd TELENET geconfronteerd met technische problemen en sindsdien (aug./sept. 2010) zijn zij er nog altijd niet in geslaagd om dit probleem op te heffen; t.t.z. sindsdien hebben wij en wellicht zéér véél klanten, nog altijd GEEN factuur "on-line" ontvangen!!!
Meer nog, bij gelegenheid van een telefonische contactname beweerden zij zelfs.. dat alle rekeningen betaald waren?!
Hallo, aandeelhouders ?!
Maar wat ik nu eigenlijk wil weten; na hoeveel maanden komen dergelijke (nooit verzonden) facturen finaal te vervallen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
GumGum

#2 , 30 nov 2010 17:45

Na 120 maanden (10 jaar).

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 dec 2010 10:58

Moraal van het verhaal: de som die u normaal betaald opzij zetten voor alle maanden die nog niet betaald zijn. Ik vrees dat de mondelinge mededeling van een willekeurige medewerker van Telenet dat de facturen betaald zijn, moeilijk als argument zal kunnen gebruikt worden achteraf.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Vaoke
Topic Starter

#4 , 01 dec 2010 12:26

Ach, het normaal te verwachten verzoek om het een en ander alsnog te betalen.. dat is niet zozeer het probleem.. wel het arrogant gedrag van deze of gene medewerker van Telenet aan de telefoon en het boeltje dat Telenet er ALTIJD van maakt.
Misschien overstappen naar een andere Telecom maatschappij hé ?!

Terug naar “Consumenten Koop”