Hallo,
Ik ga mijn best doen om het zo kort mogelijk uit te leggen. Een halfjaar geleden kocht ik op Ebay een verzorgingscrème bij een dame die een eigen 'webshop' beheert via Ebay. De verzorgingscrème kostte mij 7,50 euro. Bij het overschrijven van het bedrag typte ik 750 euro in plaats van 7,50 euro. Ik merkte deze fout pas een 4-tal dagen later wanneer ik mijn rekeninguittreksels ging afhalen. Ik had tijdens die 4-tal dagen mijn verzorgingsproduct via de post ontvangen. In volle paniek contacteerde ik de verkoopster die beweerde mijn geld niet te hebben ontvangen (terwijl ik het verzorgingsproduct reeds ontvangen had, dus ze had het geld WEL ontvangen)! De bank kon niets meer doen, het geld was gestort. Ik contacteerde de dame van Ebay nogmaals, die mij dan vertelde dat ze zich van rekeningnr. vergist had en dat het geld op iemand anders rekening zou gestort zijn. Bij contact opnemen met de bank lichtten zij mij in dat het rekeningnr. die zij nadien opgaf niet bestond en dat het eerste rekeningnr. die ze gaf wel degelijk de hare was. Ik heb een klacht ingediend bij Ebay, maar geen reactie. Ik ben ten einde raad. Deze dame heeft haar webshop op Ebay gesloten en is onder een andere naam verder beginnen verkopen. Ik vind dit misleidend, ze is een leugenares en ik weet niet hoe dit opgelost kan worden. Ik heb haar volledige naam & adres, misschien dat ik binnenkort maar eens aan haar deur ga kloppen.