Pagina 1 van 1

X webwinkel levert niet, wat te doen

Geplaatst: 12 okt 2010 17:08
door jmissoorten
Heb via deze website een surround systeem (versterker) met een boxen set besteld. Versterker is geleverd, boxen niet, wel al op voorhand betaald. Al herhaaldelijke malen informatie gaan vragen bij deze leverancier, maar telkens gaat iemand mij opbellen, maar dan houd het weer op en hoor ik er niets meer van. Een andere keer (via chat sessie) vertelt een medewerker me dat ik alles al heb gekregen. Telkens moet ik men verhaal volledig opnieuw doen, om er daarna weeral iets meer van te horen. Wat kan ik best doen, wat zijn mijn rechten, hoe pak ik dit verder aan ?

[geen namen van bedrijven: Vandebos]

Re: X webwinkel levert niet, wat te doen

Geplaatst: 12 okt 2010 17:14
door Vandebos
hen schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen?

Re: X webwinkel levert niet, wat te doen

Geplaatst: 12 okt 2010 22:22
door Sirius legal
Inderdaad schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen.