X webwinkel levert niet, wat te doen

jmissoorten
Topic Starter
Berichten: 1

X webwinkel levert niet, wat te doen

#1 , 12 okt 2010 17:08

Heb via deze website een surround systeem (versterker) met een boxen set besteld. Versterker is geleverd, boxen niet, wel al op voorhand betaald. Al herhaaldelijke malen informatie gaan vragen bij deze leverancier, maar telkens gaat iemand mij opbellen, maar dan houd het weer op en hoor ik er niets meer van. Een andere keer (via chat sessie) vertelt een medewerker me dat ik alles al heb gekregen. Telkens moet ik men verhaal volledig opnieuw doen, om er daarna weeral iets meer van te horen. Wat kan ik best doen, wat zijn mijn rechten, hoe pak ik dit verder aan ?

[geen namen van bedrijven: Vandebos]

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 12 okt 2010 17:14

hen schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen?

Sirius legal
Berichten: 180
Contacteer: Website

#3 , 12 okt 2010 22:22

Inderdaad schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”