Pagina 1 van 1

2 tv's

Geplaatst: 27 okt 2006 00:44
door stijn1987
Ik heb een tijdje geleden een tv online gekocht via zercom. Een week geleden heb ik mijn tv aangekregen via de post. Nu is de post gisteren nog eens langs geweest en heeft een tweede (identieke) tv afgeleverd. Ik heb echter nooit een tweede tv gekocht en dus ook niet betaald.

Ben ik nu verplicht om zelf contact op te nemen met de firma of ligt de fout bij hun en moet ik zelf niks ondernemen? Wat kan ik het beste doen?

Geplaatst: 27 okt 2006 09:44
door koen999
afwachten en hopen dat niemand erachter komt :lol:

Geplaatst: 27 okt 2006 11:14
door Lex
afwachten en hopen dat niemand erachter komt :lol:
On-line gekocht...On-line betaald...straks gaat er 2x een bedrag van de creditcard...Ontvangen... Stijn1987 heeft 2x getekend voor ontvangst...blablabla enz...

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time."(Abraham Lincoln)

"You can fool some of the people all of the time, and those are the ones you have to concentrate on"(G.W.Bush)

Geplaatst: 27 okt 2006 12:21
door stijn1987
Maar ik heb betaald via overschrijving, dus dat probleem zal zich niet voordoen

Geplaatst: 27 okt 2006 14:34
door Lex
U heeft toch 2x getekend voor ontvangst...opletten dus!!
(Als het een LCD tv is,mag U mij er altijd ??n geven). :wink:

Geplaatst: 27 okt 2006 16:29
door koen999
Als het een LCD tv is,mag U mij er altijd ??n geven


mij maakt het niet uit dewelke het is lcd of niet, laat maar komen :)