Hallo,
Wij zitten met hetvolgende probleem.
-In april zijn we aan het rondsurfen op zoek naar een uitstapje voor in de zomer.
We komen terecht bij een pretpark in Duitsland. Deze bieden een formule aan die ons interesseert.
We vullen het online boekingsformulier in(om totaalprijs te krijgen), maar bij het invullen van de baby (babybed op kamer), krijgen we een foutmelding en moeten we herbeginnen. Dit meerdere keren zonder succes.
-Ik stuur een mail naar het algemeen info-adres met de vraag hoe we een babybed kunnen boeken.
-2 weken later krijg ik antwoord dat dit online geen probleem mag zijn. Als het niet lukt, kan ik per mail of telefonisch boeken.
-ondertussen was ons oog al op iets anders gevallen, dus we reageren hier niet meer op. (hadden immers niets geboekt aangezien er altijd een foutmelding kwam)
-Gisteren telefoon (voice mail) van Duitsland: Wij hebben geboekt en zijn niet komen opdagen, dus zij hebben verlies geleden.
Hebben 2 keuzes: 90% van het bedrag betalen als schadevergoeding of een nieuwe datum afspreken aan dezelfde prijs als "geboekt".
Kunnen zij ons iets maken?
Geld hier de belgische of duitse wetgeving?
*Wij hebben NIETS geboekt.
*Zelfs al zou dit wel zo zijn, is het toch raar dat ze pas bellen achteraf. Als ze na boeking geen volledige betaling of voorschot ontvangen, zouden ze toch vroeger bellen?