Hallo,
ik zit verveeld met het volgende:
ik heb in december gordijntjes gekocht voor de kinderkamer. Toen ik die ging afhalen bleek dat ik het duplicaat (het gelige papiertje dat achter de originele bestelbon zit) nodig had (waarom weet ik nog steeds niet want zij hebben het origineel.). dat duplicaat ben ik kwijt. Ik heb toen de volle pot betaald en heb dus mijn voorschot + de volledige som van de gordijnen betaald. Dus wat is de conclusie: ik heb een betalingsbewijs. Ik heb een bonnetje dat daaraan vasthangt waarop één van die medewerkers daar heeft geschreven : "voorschot nog te goed". Ik ben dus vandaag voor een 3e keer teruggegaan en zij blijven zeggen dat ik dat duplicaat nodig heb. Met 3 stonden ze mij uit te lachen en insinueerden ze zelfs dat ik hen probeerde op te lichten....... Met het betalingsbewijs + dat bonnetje in mijn handen. Geen geel papier = geen voorschot. Ik ben moeten afdruipen in een staat van colère, en ben thuis beginnen zoeken. Nergens kan ik een klantendienst of tel.nr vinden van die winkel, waar ik mijn verhaal kan doen. Zo ben ik hier terecht gekomen. Ik hoop dat iemand weet of en zoja, wat ik hier nog aan kan doen? Ik vind dit echt je reinste onzin, ik HEB ze betaald, ik heb het voorschot niet teruggehad, dit staat letterlijk op die bon. Volgens mij willen ze met mijn voorschot eens lekker gaan eten ofzo? Ik word hier in ieder geval heel kwaad van. Ik ben een eerlijke klant, ik wil gewoon mijn voorschot terug. Ik dacht dat ze dit alleen konden weigeren in geval van annulering of dergelijke?? Maar blijkbaar kan dit ook op grond van "het kwijt zijn van een dubbeltje waarvan zij het origineel in hun bezit hebben".
Alvast bedankt en vriendelijke groeten
Jolien