Leverancier aardgas - elektriciteit - Essent problemen

Eddy
Topic Starter
Berichten: 34

Leverancier aardgas - elektriciteit - Essent problemen

#1 , 11 okt 2006 15:18

Ik heb als leverancier van energie Essent. Nu heb ik al een aantal malen(omdat hun berekeningen niet kloppen ) zelfs al aangetekend een brief gestuurd, gebeld enzovoort , maar nog steeds krijg ik facturen en aanmaningen toegestuurd. Volgens de meterstand heb ik reeds meer dan het dubbele betaald van hetgeen dat ik zou moeten betalen en ze vragen me nu reeds 1780 euro daarboven op. Nu willen ze ook nog een budgetmeter laten plaatsen. Mijn vraag is : Wat moet je hiertegen doen(zeker niet betalen) en kan dat zo maar? Met hen communiceren heeft dus geen enkele zin(want de ene afdeling weet blijkbaar niet wat de andere doet en al hun brieven zijn naamloos en ze geven een betaalnummer op waarop je moet bellen, met steeds andere bezetting natuurlijk). Wie helpt me? Bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wapa1974
Berichten: 27

#2 , 02 nov 2006 18:58

Beste Eddy,

Als ik u was schreef ik nog een brief gericht aan directie van Essent met uw relaas en met de mededeling als het niet opgelost geraakt dat u zich onmiddellijk wend tot FOD Economie, Middenstand, K.M.O. en Energie
Algemene Directie Controle en Bemiddeling
WTC III
Simon Bolivarlaan 30
1000 Brussel
tel.: 02/277.51.11
fax: 02/277.54.53
E-mail: eco.inspec@mineco.fgov.be

Zeker doen zou ik zeggen ik werk in de sociale sector en het helpt altijd!

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”