Opzeggen abonnement proximus wegens geen ontvangst!
Geplaatst: 19 jul 2010 12:00
Wij wonen nu 5 jaar in Keerbergen en al even veel jaar telefoneer en mail ik aan Proximus dat we hier gewoon bijna geen ontvangst hebben en ieder keer krijg ik te horen dat er bv. 6 maand later een mast gaat versterkt worden of dat er binnen een jaar een mast gaat bijkomen enz.
Wij zitten blijkbaar in een dode zone en reeds verschillende van onze buren zijn overgeschakeld op een andere provider en hebben nu prima ontvangst zelfs binnen in huis.
Wij willen dus onze 4 abonnementen opzeggen maar ze lopen niet gelijktijdig af dus wordt het een heel gedoe.
Volgens ik gehoord heb zou ik nu een aangetekende brief moeten schrijven om aan te geven dat we onze abonnementen willen opzeggen wegens geen ontvangst en zou Proximus ons op die manier geen boete of doorbetaling van de abonnementen kunnen vragen?
Klopt dit of hoe moet ik het anders doen om te vermijden dat ik daarna onverwachts toch nog rekeningen ga krijgen?
Wij zitten blijkbaar in een dode zone en reeds verschillende van onze buren zijn overgeschakeld op een andere provider en hebben nu prima ontvangst zelfs binnen in huis.
Wij willen dus onze 4 abonnementen opzeggen maar ze lopen niet gelijktijdig af dus wordt het een heel gedoe.
Volgens ik gehoord heb zou ik nu een aangetekende brief moeten schrijven om aan te geven dat we onze abonnementen willen opzeggen wegens geen ontvangst en zou Proximus ons op die manier geen boete of doorbetaling van de abonnementen kunnen vragen?
Klopt dit of hoe moet ik het anders doen om te vermijden dat ik daarna onverwachts toch nog rekeningen ga krijgen?