geachte,
Enkele maanden geleden hebben we een weekendje geboekt bij Weekenddesk (2 kamers, 4 personen) en hebben dit direct betaald met onze VISA kaart.
De dag dat we toekomen aan ons hotel, geven we de gekregen voucher af aan het hotel en zegt de eigenaar gewoon dat er geen boeking gebeurd is met het hotel zelf. Contact met Weekend desk is op dat moment niet mogelijk, aangezien die geen 24u nummer hebben. Na wat discussie krijgen we wat meer informatie te horen en zegt de eigenaar dat ze die boeking wel ontvangen heeft, maar laten weten aan Weekenddesk dat ze geen plaats meer had voor die periode en dat de prijs ook niet correct is (wij hebben per persoon 95 eur betaald).
Omdat het druk pinksterweekend was, en er helemaal niks meer vrij was, ook in de andere hotels in de buurt, zat er niks anders op dan diezelfde dag nog terug naar huis te rijden.
De maandag erop hebben we Weekenddesk gecontacteerd en kregen te horen dat we alleen per mail klachten konden doorgeven.
Na alles uit te leggen per mail kregen we na een week het eerste antwoord dat ze ons geld gingen terugstoren + bon van 50 eur.
Ondertussen hebben we ook gezien dat ze de prijs op hun website hebben aangepast en kost ditzelfde arrangement 190 eur per persoon!
Daarom konden we niet akkoord gaan met het eerste voorstel en vroegen we dat we hetzelfde arrangement op andere moment mochten boeken + dan die compensatie.
Na verschillende mails heen en terug krijgen we nu ons geld terug en bon van 150 eur, maar hetzelfde arrangement dat kunnen ze ons echt niet geven, aangezien dit nu veel duurder is. Dit is hun finaal aanbod.
Wij vinden dat dit echt niet kan en zouden hier toch graag verdere akties willen ondernemen, maar weten niet goed naar waar te gaan, test aankoop of reisgeschillen.
Het gaat hier ook vooral over het principe: weekenddesk kan dus blijkbaar gewoon annuleren, zonder zelfs iets te laten weten, als ze een verkeerde prijs of een overboeking hebben en het enige wat ze dan geven is hetzelfde geld terug (wat dus ondertussen al 2 maanden van onze rekening is) en een compensatie in de vorm van een Bon die je bij hun moet gebruiken.
Kan iemand ons helpen met dit probleem?
Alvast bedankt
Frederik