ongevraagde herstellingen uitgevoerd aan wagen

freelander
Topic Starter

ongevraagde herstellingen uitgevoerd aan wagen

#1 , 30 jun 2010 14:10

Beste,

Ik heb op 17-06-2010 een afspraak gemaakt bij mijn garage voor een oliewissel van mijn auto, mevrouw vroeg of er nog andere opmerkingen waren, ik zei, nee enkel olie vevangen!
Nu vandaag ben ik dus geweest, ik kwam binnen en zei dat ik een afspraak had voor een oliewissel.
op de werkbon, die ze ging doorgeven aan de garagist stond onderhoud 144000km (terwijl mijn wagen er al meer dan 244000 heeft!!!)
Na twee uur wachten, ga ik haar vragen hoe lang het nog duurt voor " een vijs los te draaien, olie er laten uitlopen, dichtschroeven, en nieuwe olie??"
toen zei ze me, dat ze bezig waren met een onderhoud... ik zei dat ik enkel oliewissel gevraagd had, en zei antwoorde "oei, dat heb ik dan verkeerd begrepen, dit zal een communicatiefout zijn" ik zei toen tegen haar, wel typisch...
Nu maar dan drie uur later, was mijn wagen klaar, krijg ik een factuur van 356,00 euro, wat ik veel vind voor "OLIEWISSELTJE"...
dan zegt ze zo maar ja er zijn "maar" 4 filtertjes vervangen, en 1.8 werkuur gerekend.
Ik zeg tege haar, is veel geld, voor iets wat maar kwartiertje duurt!!

Nu is mijn vraag, wat ik kan doen?
Moet ik die factuur betalen, voor iets wat ik niet gevraagd heb??

Dank bij voorbaat,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
glenn1976
Contacteer: Website

#2 , 30 jun 2010 16:55

heb je iets moeten tekenen toen je de auto binnenbracht. een soort opdrachtdocument waarop staat wat er precies moet gebeuren?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”