reclameronselaar
Geplaatst: 01 apr 2010 11:13
Er is een document toegekomen en dat is wegens tijdsgebrek teruggezonden met handtekening.
Ondernemers krijgen ongevraagd per fax en per mail een registratieformulier doorgestuurd met de vraag om de onderstaande bedrijfsgegevens op hun juistheid te controleren.
Maar er staat (bewust) een fout in de bedrijfsgegevens, zodat ondernemers zeker de foutieve gegevens zouden verbeteren.
De persoon die de handtekening heeft gezet is hier eigenlijk niet voor bevoegd.
Er is een aangetekende zendig verzonden. Wel na 5 of 7 dagen (data die in de algemene voorwaarden stonden).
Dit omdat er pas na 2 maanden een factuur is aangekomen.
Wat kan deze firma doen tegen zo een reclameronselaar?
Klacht indienen bij het Parket?
Unizo zegt op hun site: niet betalen.
Ondernemers krijgen ongevraagd per fax en per mail een registratieformulier doorgestuurd met de vraag om de onderstaande bedrijfsgegevens op hun juistheid te controleren.
Maar er staat (bewust) een fout in de bedrijfsgegevens, zodat ondernemers zeker de foutieve gegevens zouden verbeteren.
De persoon die de handtekening heeft gezet is hier eigenlijk niet voor bevoegd.
Er is een aangetekende zendig verzonden. Wel na 5 of 7 dagen (data die in de algemene voorwaarden stonden).
Dit omdat er pas na 2 maanden een factuur is aangekomen.
Wat kan deze firma doen tegen zo een reclameronselaar?
Klacht indienen bij het Parket?
Unizo zegt op hun site: niet betalen.