Pagina 1 van 1

Mediamarkt

Geplaatst: 02 feb 2010 20:25
door Charlietje
Ik heb vorige week een modem-router gekocht voor het aansluiten van internet. Nu blijkt dat ik er een modem in het pakket zit.

Dus ga ik terug met mijn modem naar Mediamarkt.
Ze hebben bij de klantendienst de modem GRONDIG onderzocht en hebben aan de onderkant een klein krasje gevonden.

Is het door mij of was het al zo, ik weet het niet.

Kan Mediamarkt dit weigeren?
Is er ergens een klachtendienst van Mediamarkt?

Bij wie kan ik terecht met zo'n probleem?

mvg

Re: Mediamarkt

Geplaatst: 02 feb 2010 21:44
door Drone
als het een verkeerd produkt in de doos zit moeten ze u zo al een juist artikel geven


de klantendienst ( aan de balie ) is niet bevoegd om te oordelen of al dan iets kapot is of schade heeft opgelopen door de klant, dit kan alleen de "technische" dienst of de hersteldient van de fabrikant.


EIS gewoon het juiste produkt waar u reht op heeft, ge moet aan die balie gewoon op u strepen staan en van u kl*te durve maken.

Ik heb vorige week een modem-router gekocht voor het aansluiten van internet. Nu blijkt dat ik er een modem in het pakket zit.

Dus ga ik terug met mijn modem naar Mediamarkt.
Ze hebben bij de klantendienst de modem GRONDIG onderzocht en hebben aan de onderkant een klein krasje gevonden.

Is het door mij of was het al zo, ik weet het niet.

Kan Mediamarkt dit weigeren?
Is er ergens een klachtendienst van Mediamarkt?

Bij wie kan ik terecht met zo'n probleem?

mvg

Re: Mediamarkt

Geplaatst: 02 feb 2010 21:47
door Charlietje
Ik heb me misschien ietsje verkeerd uitgedrukt.

In het adsl abonnement dat ik besteld heb, zat er een modem in begrepen.


Beter was gezegd dat MM mijn modem-router niet wilde terugnemen

Re: Mediamarkt

Geplaatst: 02 feb 2010 22:04
door roharro
Ik heb me misschien ietsje verkeerd uitgedrukt.

In het adsl abonnement dat ik besteld heb, zat er een modem in begrepen.


Beter was gezegd dat MM mijn modem-router niet wilde terugnemen
Als er niets mis mee is moeten ze die niet terugnemen. Tenzij in de verkoopvoorwaarden van Media Markt een teruggavegarantie van xx dagen voorzien is.

Geplaatst: 03 feb 2010 00:14
door bartvdv
Je had al een nieuwe modem-router gekocht voordat je een abonnement nam en nu blijkt dat er bij je adsl-abonnement een modem is inbegrepen?

Neen, verkocht is verkocht. Als een winkel(keten) je toestel terugneemt, dan is dat eigenlijk een commerciƫle geste.

Overigens blijkt mediamarkt wel vaker dingen terug te nemen en (gebruikte) toestellen opnieuw in de etalage te zetten. Computers die al een paar dagen door iemand zijn gebruikt en naar de winkel worden teruggebracht onder het mom van voldoet niet.