Betaalterminal Problemen
Geplaatst: 18 jan 2010 22:55
Beste,
Op 16/12/09 is er een vertegenwoordiger van de firma [namen verwijderd] langsgeweest op de maatschappelijke zetel van mijn vennootschap.
Ik had zowel naar [namen verwijderd] als naar [namen verwijderd] informatie opgevraagd ivm
een gprs betaalterminal voor alle betaalkaarten.
Ikzelf, zaakvoerder van de vennootschap was niet aanwezig op de zaak.
Een kennis van mij, die op hetzelfde adres woont als de maatschappelijke zetel ( ikzelf woon er niet ), heeft ter goeder trouw, op aandringen van de vertegenwoordiger het contract ondertekend met de vermelding io van.
Deze persoon heeft echter niets met de vennootschap te maken.
Bijkomend is het toestel nog steeds niet beschikbaar, er wordt mij, wanneer ik informeer steeds een latere datum van levering meegedeeld, ondertussen heb ik van collega's al vernomen dat dit de gebruikelijke policy is van de firma [namen verwijderd] en dat het tot 6 maanden toe kan duren vooraleer de terminal ter beschikking is.
wanneer men om deze reden het contract wens te annuleren krijgt men steevast een verbrekingsvergoeding te betalen van 500,00 €.
Ik kan het mij niet permiteren om nog 6 maanden zonder betaalterminal te zitten, dit is nefast voor de zaken.
Ondertussen heb ik reeds gebruik moeten maken van rent to pay wat mij voor 2 dagen beurs een kostenplaatje van 176,00€ heeft opgebracht !
Welke actie kan ik ondernemen? Temeer omdat ik het contract niet ondertekend heb?
Ben ik verplicht om deze verbrekingsvergoeding te betalen ?
Bedankt voor het advies.
Op 16/12/09 is er een vertegenwoordiger van de firma [namen verwijderd] langsgeweest op de maatschappelijke zetel van mijn vennootschap.
Ik had zowel naar [namen verwijderd] als naar [namen verwijderd] informatie opgevraagd ivm
een gprs betaalterminal voor alle betaalkaarten.
Ikzelf, zaakvoerder van de vennootschap was niet aanwezig op de zaak.
Een kennis van mij, die op hetzelfde adres woont als de maatschappelijke zetel ( ikzelf woon er niet ), heeft ter goeder trouw, op aandringen van de vertegenwoordiger het contract ondertekend met de vermelding io van.
Deze persoon heeft echter niets met de vennootschap te maken.
Bijkomend is het toestel nog steeds niet beschikbaar, er wordt mij, wanneer ik informeer steeds een latere datum van levering meegedeeld, ondertussen heb ik van collega's al vernomen dat dit de gebruikelijke policy is van de firma [namen verwijderd] en dat het tot 6 maanden toe kan duren vooraleer de terminal ter beschikking is.
wanneer men om deze reden het contract wens te annuleren krijgt men steevast een verbrekingsvergoeding te betalen van 500,00 €.
Ik kan het mij niet permiteren om nog 6 maanden zonder betaalterminal te zitten, dit is nefast voor de zaken.
Ondertussen heb ik reeds gebruik moeten maken van rent to pay wat mij voor 2 dagen beurs een kostenplaatje van 176,00€ heeft opgebracht !
Welke actie kan ik ondernemen? Temeer omdat ik het contract niet ondertekend heb?
Ben ik verplicht om deze verbrekingsvergoeding te betalen ?
Bedankt voor het advies.