Foutieve levering

BobbyE
Topic Starter
Berichten: 3

Foutieve levering

#1 , 14 dec 2009 11:15

Ik bestelde item X en item Y werd geleverd.
Bestelbon en factuur vermelden duidelijk item X.

Ik heb de winkel op de hoogte gebracht dat ik alsnog item X wil ontvangen zoals besteld en reeds betaald.

Nu wil de winkel dat ik item Y op mijn eigen kosten reout zend vooraleer item X verzonden zal worden.

Dit wil ik echter niet.

Mag ik de winkel laten weten dat ze zelf moeten opdraaien voor de verzendkosten gezien ze zelf in fout zijn gegaan bij levering?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding