Pagina 1 van 1

Weigering terugbetaling afgelast event

Geplaatst: 06 nov 2025 16:05
door BEPAK
Er is momenteel een event lopende, wij hadden voor 1 dag een ticket gekocht, maar wegens stormweer werd dit afgelast. Vervolgens kregen we een mail met een link waarmee we ofwel konden omboeken, ofwel ons geld terugvragen. Hier kregen we 2 weken de tijd voor. Ik heb binnen deze periode geprobeerd op de website te geraken, maar geraakte niet ingelogd. Ondertussen is de deadline verstreken en weigeren ze mij terug te betalen. Ik had genoeg tijd om op een ander moment te proberen, zeggen ze. Mag dit zomaar?

Re: Weigering terugbetaling afgelast event

Geplaatst: 06 nov 2025 16:37
door mava105
Je had 2 weken de tijd om te meldat dat je niet op de website raakte. Waarom heb je die laten verstrijken?

Re: Weigering terugbetaling afgelast event

Geplaatst: 06 nov 2025 17:16
door basejumper
Hoe dikwijls heb je geprobeerd? Was het permanent onbereikbaar en kan je dat aantonen? In twee weken heb je welwet mogelijkheden om nog eens te proberen, ook buiten de klassieke kantoor uren...

Re: Weigering terugbetaling afgelast event

Geplaatst: 06 nov 2025 19:10
door BEPAK
Ik heb de termijn natuurlijk niet met opzet laten verstrijken, maar in de chaos van de herfstvakantie en kinderen pas vandaag weer aan gedacht. Ik doe zo'n dingen altijd meteen, net omdat ik het anders dreig te vergeten. Geen idee hoe lang de site geblokkeerd was.

Hoe dan ook, vroeg ik mij af of ik werkelijk mijn rechten kwijt ben als ik niet binnen de door hun gekozen termijn en op de door hun gekozen manier reageer?
Dat ik er over een paar maanden niet meer mee moet afkomen, zou redelijk zijn, maar het evenement is nog niet eens afgelopen. En ik heb vandaag nog via de klantendienst een terugbetaling gevraagd. Gezien de kennisgeving op 23 oktober was, was dan zelfs vandaag niet nog de uiterste dag?