Pagina 1 van 1

Bestelling niet ontvangen

Geplaatst: 19 mei 2025 13:46
door Ilse_dc
Beste,

Op 24 april bestelde ik online bij Hunkemöller 3 bh’s. Ik koos voor de levering op het plaatselijk postkantoor. Tot op heden is het daar nog steeds niet toegekomen. Ik heb de klantendienst van Hunkemöller al zeker 8 keer gecontacteerd.

Ik krijg steeds deze e-mail van hen:
“Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over je bestelling. Het spijt ons te horen dat je deze nog niet hebt ontvangen. Het lijkt erop dat er een probleem is met je levering, maar wees gerust, we hebben het team op de hoogte gesteld dat dit verder voor je zal onderzoeken. Zodra we een update hebben, nemen we contact met je op en houden we je op de hoogte.”


Op vrijdag heb ik hen een ingebrekestelling opgestuurd. Ik wil mijn geld terugkrijgen. Daar ontvang ik dan geen antwoord op.

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt,
Ilse

Re: Bestelling niet ontvangen

Geplaatst: 19 mei 2025 20:05
door mava105
Hoe is die ingebrekestelling verstuurd? Via aangetekende post of via mail?

Re: Bestelling niet ontvangen

Geplaatst: 19 mei 2025 20:18
door Ilse_dc
Via e-mail. Ik had wel een document opgesteld en ingescand. Is dit niet voldoende?

Re: Bestelling niet ontvangen

Geplaatst: 20 mei 2025 09:37
door mava105
Aangetekend brief is de aangewezen manier om zo iets te melden

Re: Bestelling niet ontvangen

Geplaatst: 20 mei 2025 10:08
door Lanox
Hoe heeft u de klantendienst gecontacteerd? Kan u niet gewoon telefonisch contact opnemen en hen gewoon vragen welke stappen zij ondernemen?