Bestelling niet ontvangen

Ilse_dc
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Bestelling niet ontvangen

#1 , 19 mei 2025 13:46

Beste,

Op 24 april bestelde ik online bij Hunkemöller 3 bh’s. Ik koos voor de levering op het plaatselijk postkantoor. Tot op heden is het daar nog steeds niet toegekomen. Ik heb de klantendienst van Hunkemöller al zeker 8 keer gecontacteerd.

Ik krijg steeds deze e-mail van hen:
“Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over je bestelling. Het spijt ons te horen dat je deze nog niet hebt ontvangen. Het lijkt erop dat er een probleem is met je levering, maar wees gerust, we hebben het team op de hoogte gesteld dat dit verder voor je zal onderzoeken. Zodra we een update hebben, nemen we contact met je op en houden we je op de hoogte.”


Op vrijdag heb ik hen een ingebrekestelling opgestuurd. Ik wil mijn geld terugkrijgen. Daar ontvang ik dan geen antwoord op.

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt,
Ilse

mava105
Berichten: 22837
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 19 mei 2025 20:05

Hoe is die ingebrekestelling verstuurd? Via aangetekende post of via mail?

Ilse_dc
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 mei 2025 20:18

Via e-mail. Ik had wel een document opgesteld en ingescand. Is dit niet voldoende?

Reclame

mava105
Berichten: 22837
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 20 mei 2025 09:37

Aangetekend brief is de aangewezen manier om zo iets te melden

Lanox
Berichten: 3779
Juridisch actief: Nee

#5 , 20 mei 2025 10:08

Hoe heeft u de klantendienst gecontacteerd? Kan u niet gewoon telefonisch contact opnemen en hen gewoon vragen welke stappen zij ondernemen?

Terug naar “Consumenten Koop”