Wij hebben een laptop binnengebracht voor herstelling. Eerst hebben we maanden gewacht op een vervangstuk. We hebben meermaals aangedrongen om de leverancier te contacteren, maar dat gebeurde niet. Na maanden wachten/bellen en ondertussen al een andere laptop kopen in dezelfde winkel, hebben we geëist een oplossing te krijgen voor het probleem. Uiteindelijk werd er voorgesteld niet meer te wachten op het vervangstuk, maar de laptop op een andere manier te herstellen. Daar werd aan begonnen, maar het werk is nog steeds niet af. Ondertussen zit die laptop al bijna een jaar in herstelling! Telkens krijgen we te horen dat ze nog geen tijd gehad hebben, ook al zou het volgens hen maar 1 uur meer duren.
Omdat ik denk dat de herstelling er nooit van zal komen en ik vrees dat de laptop ondertussen zelfs niet meer te herstellen valt, heb ik een aangetekende brief verstuurd waarin we dreigen met gerechtelijke stappen als de herstelling niet binnen de 2 weken gedaan is.
Deze herstelling wordt duidelijk niet binnen een redelijke termijn uitgevoerd. Welke stappen kunnen we nu best ondernemen?